.

středa 30. července 2014

obsession

Nevím jestli jsem se o tom již zmiňovala, ale před rokem mi  na ROMWE schválili  návrh na mikinu.  
Dnes po mně chtěli abych se jim v ní vyfotila, tak tedy sdílím fotky i tady. Ale popořadě.

Když jsem byla dítě visel nám v kuchyni plakát  s Botticelliho  Primaverou, ráda jsem si ho prohlížela.  Už  tam nevisí několik let, vlastně ani nevím, kam přišel, ale celkem ráda na něj vzpomínám. Možná proto se mi tak líbí Botticelliho obrazy. Největší slabost mám ale pro obraz Zrození Venuše, v plánu mám tetování jednoho z květů ale času dost. 
 Protože jsem domácí kutil a skoro všechno si nejradši udělám sama, pokud to jde,  rozhodla jsem se že si sama udělám triko s tímhle obrazem. Prostě koupím hromadu nažehlovacích folií, natisknu a hurá. 
     Už už jsem to skoro udělala, když jsem se dozvěděla že romwe zrovna pořádá nějakou akci,  kdy sbírají návrhy oblečení, které pak realizují.  Řekla jsem si,  noc co tak třeba aspoň budu mít triko, a tak jsem jim tam poslala svůj návrh na tohle triko.
 Jo, není to nic světobornýho, nejsem první ani poslední koho napadlo dát si obraz na oblečení, prý to samé  teď prodávají v Zaře, a nedivím se, ten obraz je krása, kdo by ho nechtěl nosit.. Každopádně po měsíci se mi ozvali, že můj návrh vybrali k realizaci, místo trika prvně mikinu, pak udělali trička, tílka, plavky, obal na mobil a kdesi cosi, k čemu už  se tedy nehlásím, protože to už je jejich nápad. 
Momentálně je v prodeji víc návrhů ode mě, ale dnešní článek jsem chtěla věnovat tomu prvnímu, takže o tom zas jindy.   
 
A teď jak to tedy dopadlo

triko/t-shirt- romwe,  kraťasy/shorts - secondhand +diy, hodinky/ watch - casio



mikina/sweatshirt - romwe,  kraťasosukně/ skort- ebay, hodinky/watch - casio

S trikem jsem nadmíru spokojená . Jo jinak jsem se po roce vzdala barevných vlasů a jsem zase obyč.. 
No a to je asi tak vše, co jsem chtěla dnes říct. 

7 komentářů:

  1. vuaa to je super, já mám podle Venuše vytetovanou mušli! ) a trochu mě mrzí, že jsem o tý akci nevěděla (i když nevím teda, jestli bych chtěla podporovat zrovna romwe..), takhle mi nezbývá nic jinýho, než že si můžu svoje návrhy nechávat dělat leda na trika v tiskárně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozumím. taky už jsem dospěla k tomu, že si všechno radši udělám sama. Už jen z důvodu že člověk z toho má pak větší radost a ten pocit že to úplně na chlup stejný nikdo nikdy mít nebude. Ale byl to pokus co vyšel,a jen mě utvrdil v tom, že pokud budu chtít někdy rozjíždět návrhy k prodeji pro ostatní, udělám si to sama... ...... Jinak tetování je super a tím že je podle Venuše je pro mě ještě víc super!

      Vymazat
  2. Jůů, ta mikina je super.. zajímavé mikiny jsou super, protože je to takový velký kus oblečení a není nudný, takže si k němu už nemusíš brát nic výrazného(respektive - můžu si obléct spoustu černé a nikdo nebude mít kecy, že jdu na pohřeb:D). S tím romwe je to docela náhoda, protože zrovna před chvilkou jsem odněkud vyhrabala své staré návrhy šatů, které jsem jim chtěla kdysi poslat, ale nikdy neposlala:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ta mikina by byla super být měnší a bavlněná :D Jinak se jim můžeš zkusit ozvat, za zkoušku nic nedáš :)

      Vymazat
  3. mně se víc líbíš ty, ale taky mi přijde super, že vybrali tvůj návrh.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju Botticelliho obrazy!
    Ani jsem nevěděla, že nějaká taková akce probíhá, hehe.

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, zrovna před pár dny jsem si koupila tu Zara verzi mikiny :D Bohužel ne s Venuší, ale i tak ji miluju :D

    OdpovědětVymazat