.

čtvrtek 31. července 2014

Jsem nakrknutá. Vyplul na mě na facebooku obrázek ze stránky jedné  módní blogerky.   Duchaplný komentář k oděvu osoby na fotce ve stylu  "když jsem ho viděla takhle oblečeného hrozně mě to naštvalo".
A proč proboha. Co je komu po tom jak se kdo oblíká. Chápu, každýmu se líbí něco jinýho ale fotit si ho a pak to dávat na fejsbuk s tím jaký je to děs. . Příjde mi to hloupý.
Snad každý hlásá svobodu tohodle a tamtoho, jak se každý může oblíkat podle svého, poslouchat  svojí hudbu a mít svoje názory, ale jakmile potkají člověka s odlišným vkusem nebo nedejbože názorem, jsou z nich nakonec netolerantní omezenci.  Bože tak má někdo ponožky v sandálech, noaco, ať si nosí co chce, není to snad jeho věc?  Kdybych se měla pořád starat o to co se komu líbí a jaký je názor většiny tak už se s prominutím ani nevyseru. Stejně tak jako je mi teď jedno, co si kdo bude myslet o tom co se teď píšu,  budu to tolerovat ať se mnou souhlasíte nebo ne, protože je to váš názor.  Nikdo přece nechce být jako ovce ve stádu ne? Ale nakonec jimi stejně jsme, když nejsme schopni  respektovat, že si někdo  veme ponožky do sandálů, nebo vestu z který mu leze pupek, protože všichni ostatní přece nosí sandály bez ponožek a odhalující oblečení jen s vypracovaným tělem. Koho zajímá že je vedro? Jsi tlustej? Vem si kombinézu, nikdo se nechce dívat na tvoje špeky, je nám jedno, že se vaříš.. Problémy na úrovni... Copak se svět točí jen kolem hadrů? A proč se pořád hlásá, že každý má možnost svobodné volby a nějaká pitomá demokracie, když v momentě kdy se odlišuje od většiny tak je to špatně? Všichni chtějí toleranci od druhých přitom toho většina  není schopna. A prosím, přispějte mi na kabelky od Vuittona  abych  se pak nenašla někde na internetu že nejsem dostatečně in...
 už mlčím.

jedna  starší pro pobaven. Aneb jdu proti proudu. 

1 komentář: