.

pátek 25. července 2014

Artcamp 2014 1.týden.







jak jsem slíbila, tak také dělám. Opět po roce píšu  něco málo o artcampu.
Letos jsem se sem dostala díky druhému místu v teendesignu - sleva 50% na kurz. No a protože se mi loni moc líbilo  co dělali na šperku a  sem tam nějaký šperk vyrobím  (vlastně se šperkem jsem vyhrála to druhé místo- viz kousek níže)   

Kurz trval pět dní a naučili jsme se tu základy šperkařské práce s kovy, především mosazí
Řezali jsme, pájeli, dělali obruby pro kameny. Každý si dělal své, tak nehrozilo že vyrobíte na vlas to stejné co soused od vedlejšího stolu.  
Musím říct že ač jsem samouk, spoustu věcí jsem se naučila a přišla na ně sama a zajímám se o to už několik let, tak i přesto jsem se tu dozveděla a naučila pár  nových celkem důležitých věcí. Na závěr mi bylo líto že už je konec, zvládla bych ještě tak týden. Navíc pochvaly od ostatních vás ještě víc nakopnou  na tom dělat dál. Takže bych kurz určitě doporučila pokud váháte, no tak snad zase za rok. 

Na konci týdne proběhla hodinová výstava všech kurzů, musím říct, že bych nejradši šla na všechno (kromě loga....).
Všechno to vypadalo naprosto super od knižní vazby, přes figurální kresbu až po plakát. 

PS: schválně jestli uhodnete co jsem dělala já (jestli teda někdo bude hádat) 

Žádné komentáře:

Okomentovat