.

úterý 15. července 2014


Ano.ještě žiju – zajímá mě kolikrát to ještě ohlásím, kolik pauz ještě bude- trochu deja vu. A možná že budu i  blogově aktivní.-(Vlastně jsem nikdy ani moc aktivní nebyla.Což je škoda, protože mě to někdy celkem baví. Ale nejvíc mě baví číst a prohlížet si ostatní blogy..)- Snad. Ale proč se do něčeho nutit. Ne vždy je co sdílet.


Pro případ že někoho mrzí moje neaktivita tak se omlouvám. Bylo toho trochu víc za ten půl rok než jsem čekala. Úspěšná  maturita (haha egypte nedostals mě!), úspěšně nepřijata na multimédia, a neúspěšně přijata na informatiku,o kterou nemám zájem. Tak asi za rok. Navíc mám pořád hlavu někde v pejru z věcí, z který holky většinou hlavu v pejru maj. Z věci. Dá-li se tomu říkat věc a dá-li se mně říkat holka. Spíš ne. Za ten půlrok jsem si stihla tak milionkrát změnit barvu vlasů a milionkrát ji po týdnu vymýt čímž jsem dospěla k tomu, že nesnáším svoje vlasy a rozhodla jsem se být plešatá (nebo aspoň o půlku kratší, prozatím..). Koupila jsem si rybičky. Čistim jim akvárko tak jednou za dva měsíce a kdoví jestli.. Maj totiž kamaráda šneka Karla, kterej  jim to tam za mě hezky čistí..  Propadla jsem růžový, srdíčkovem brejlím a gumovejm sandálům... Jo a taky jsem vyhrála druhý místo v soutěži teendesign v kategorii fashion (néé nechlubím se) a díky tomu jsem právě teď na artcampu v Plzni- opět, ale o tom příště. 

Konec velice hlubokého článku.   

PS: ano, skutečně jsem maturovala z počítačové grafiky

1 komentář:

  1. miluju srdickovy bryle, bohuzel moje, dnes rano jsem zjistila, neprezily cestu v kufru:( jinak pis, pis, bavi me te cist.

    OdpovědětVymazat