.

neděle 27. října 2013

random









pár fotek z designbloku a signal festivalu (ano s trochu větším zpožděním..), kdy jsme nachodili asi tak sto kilometrů po dlažebních kostkách, což je to nejlepší na nohy, ale jinak to bylo super, Tyršův dům a Náměstí míru bylo podle mě nejlepší.
Jo, taky petřínská rozhledna jako maják se mi líbila, klidně bych to tak nechala. Co se mi ale nelíbilo, byl tančící dům, jeho nasvícení ve mně vyvolávalo pocit, že se dívám na bordel či tak něco... A co se líbilo/nelíbilo vám?

9 komentářů:

  1. Ty fotky jsou naprosto boží!:) A ta první je nejlepší ♥ Ty vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné vlasy máš! a fotky sú tiež krásne, najviac sa mi páči predposledná.

    OdpovědětVymazat
  3. tak, tak, Petřín bych nechala takhle napořád:)

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky!

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  5. me hrozne bavily ty oci na Karlove moste :)

    OdpovědětVymazat
  6. zajímavé fotky, celkově to dělá dobrý dojem, líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  7. tá predposledná fotka je top!

    OdpovědětVymazat
  8. Tyršův dům byl parádní zážitek! Na míráku jsem bohužel nebyla...

    OdpovědětVymazat