.

čtvrtek 10. října 2013

fisheye designblok

aneb fotkami o tom, co mě nejvíc zaujalo. 
Asi ani netřeba nijak dál rozvádět,  jen snad že ta bolest nohou za to stála.
Anebo možná jo. Něco málo napíšu.

Ze všeho nejvíc se mi líbil lustr z brček, který si snad taky zkusím vyrobit, pokud nebudu líná.
Také by mi nevadilo vozit se v krajkovém voze (ač by v něm asi byla zima a navíc bych ho se svým řidičským talentem někde zničila), s těmi parádními oxfordkami na nohou a s hrnečkem, který se na první pohled zdá být kelímkem a díky kterému bych nemohla řídit, protože jsou potřeba obě ruce. A až bych se dovozila nedovozila  ulehla bych do svítící postele v tom vílím průhledném "hábitu".



















4 komentáře:

  1. dizajnblok byl fajn, ale rok od roku mě to trošku zklamává
    u těch posledních oxfordek mě fakt zarazilo že měly uplně plochou podrážku, to se musí pak hrozně klouzat ne?:D

    OdpovědětVymazat
  2. jupí, vypadá to dost dobře! už se těším, až půjdu v sobotu

    OdpovědětVymazat
  3. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpovědětVymazat