.

středa 11. září 2013

back in blue

Fialová omrzela a tak přišla na řadu modrá. Ta po měsíci taky omrzela a tak je tu zpět fialová. Nemám ale to srdce ošidit internet o moje modré vlasy. Takže je to tu. Fotky ze soustředění a následného festivalu v Německu se sborem -obojí bylo mimochodem super. A teď hurá neřešit nic jiného než maturitu maturitu maturitu vysokou vysokou vysokou maturitu vysokou maturitu vysokou a takdále.....
Btw není tu mezi vámi nějaký pěvec či pěvkyně?








6 komentářů:

  1. jo sem na tom uplně stejně v hlavě se mi motaj jen dvě slova maturita a vejška pořád dokola.
    kam se budeš hlásit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to kdybych věděla, měla bych hned o starost míň. Ráda bych nějaké výtvarno, ale je těžký se tím uživit, navíc na vejšce už tě toho moc nenaučí, jen ti dají prostor...Tak nevím, zda to má vůbec smysl a to si ještě nedělám iluze že by mě tam vůbec vzali :D ...
      Ale zas nic jinýho mě nenapadá.... Možná informatika, ale nejsem si jistá, jestli pro to mám vůbec předpoklady :D ..takže nakonec skončím se středoškolským vzděláním...

      Vymazat
    2. já už se s tím nějak smířila, budu chudý umělec:D
      možná taky neumělec.

      Vymazat
  2. maturita,vejska fuj, jeste, ze me to ceka nekdy daleko.
    tobe slusej tyhle barvy na vlasech.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Promiň já zpívám jak kdby mě chtěl někdozabít, takže asi nic, ale ty modrý vlasy vypadají krutě ;) a ty kachničky! :3

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat