.

pondělí 5. srpna 2013

2. week in Pilsen

Druhý týden v Plzni byl ve znamení nových médií. Vlastně ani nevím, jak vysvětlit, co to nová média jsou, mám pocit, že to může být cokoliv od kresby přes fotografie, prostorové instalace až po pouhý zvuk.

 První den jsme měli fotografií, či kresbou vyjádřit vztah,pocit nebo dojem z budovy UUD (ústav umění a designu). Ač jsem druhý týden v Plzni nebyla sama, ale s kamarádem, můj pocit samoty z budovy stále přetrvával, a tak jsem se vyfotila všude možně jak sedím, nebo stojím sama.

Druhý den jsme byli na návštěvě světovaru, kde se ve čtvrtek měla konat výstava prací, které jsme ještě neměli. Takže celý druhý den se nesl v duchu "nevím co mám dělat, honem rychle vymyslet jakoukoliv blbost". Všichni okolo už měli vymyšlené instalace, kratké filmy, "performance" a já nic. Vlatně jsem měla pár nápadů, ale bylo to zamítnuto s tím, že je to moc pracné a nemuselo by se to stihnout. A tak jsem skončila u focení světovaru přes vlasy, což jste mohli vidět v předešlém článku.
Ve středu jsem fotila, ve čtvrtek tiskla a instalovala následně vystavovala, v pátek mrzla ve škole, sjížděla blogísky a fejbučky lidí z kurzu a potom opět vystavovala a pak hurá Praha.

Mimoškolní aktivity vypadaly asi následovně : pivo, kebab, ledová káva, kebab, ledová káva, pivo, zmrzlina, řešení se spolubydlící jak hrozně chrápu a že je ráda, že jsem jí dala k narozeninám špunty do uší. 
Druhý týden byl pro mě nejlepší ze všech tří. 





 












aneb dvě věci co mě při školní výstavě nejvíc zaujaly. 
Slon v hadovi a Marilyn na deskách.


4 komentáře:

  1. to muselo byt tak super, stejne super, jako tvoje fialove vlasy.

    OdpovědětVymazat
  2. vyzera to super!

    Inak ak hladas svetly BB krem tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/najlepsi-bb-krem-na-slovensku.html

    OdpovědětVymazat
  3. tak to muselo byť skvelé!
    úplne nádherné fotky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. úžasné fotky ako si prezerám :) pivo a kebab, kebab a pivo a ľadová káva :D najlepšia kombinááácia!
    http://themuinmos.blogspot.sk/
    môžem poprosiť o check out môj blog ? :)

    OdpovědětVymazat