.

sobota 20. července 2013

1.week in Pilsen

ač už mám za sebou dva týdny, rozhodla jsem se napsat něco málo o prvním týdnu v Plzni.
Jeho náplní byla figurální kresba.Bože, člověk by neřekl, jak to může být náročné stát šest hodiny u dvou metrové desky s papírem dlouhym jak tejden a kresli kreslit kreslit. Už po prvním dnu jsem byla naprosto mrtvá, všechno mě bolelo, no děs, říkala jsem si, že to bude lepší další den, že si zvyknu. Hahahhahaha. Nejen že mě bolely všechny možný svaly na rukou, přidaly se k tomu ještě kolena a paty a už jsem nevydržela stát. Každopádně to byla určitě cenná zkušenost a utvrdila jsem se v tom, že moje figura není zas tak marná, jak jsem si myslela...  Takže určitě zajímavý, jen z toho nejsem nijak odvařená, protože jsem tam byla sama, na pokoji taky, a  v době výuky se každej staral o svoji desku s papírem, takže ani tam nebyl nikdo s kým by se dalo nějak bavit.


 Na tohle téma jsem taky druhý týden fotila fotky.Sice fotky mají působit dojmem, jak jsem hrozně osamělá a malinká ve velký bílý obrovský budově ústavu designu a umění, ve skutečnosti jsem se až tak mizerně necítila.




4 komentáře:

  1. hele to vypada fajn, mozna bych mela taky nekdy neco takovy zkusit. hele ja bejt tebou, ja bych asi byla rada sama. posledni dobou propadavam nenavisti k lidem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nakonec jsem i byla, po těch šestihodinách stání u stojanu jsem stejně byla tak mrtvá, že jsem ani neměla náladu se s někým bavit

      Vymazat
  2. Máš můj obdiv,to bych nedala.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky!

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na svůj blog, kde právě probíhá giveaway na téma Back to school :) budu ráda když se zúčastníte!

    Tereziie

    OdpovědětVymazat