.

pátek 28. června 2013

.

 necklace - diy, shirt -gate,

jsem zas tu.
 po posledních  dnech pracovního vytížení -aneb celé pololetí se do školy nic nedělá, až poslední dva týdny, konečně volno.
s fialovými vlasy. 




10 komentářů:

  1. ty vlasy jsou top! číms barvila? taky chci fialovou ale nevím čím to nabarvit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kombinace barvy od directions a vody na afty z lékárny za 26 korun. Myslím, že bych to zvládla obarvit i jen tou barvou na afty :D škoda, že nemá víc odstínů :D

      Vymazat
    2. cool! to zkusim :D barvy jsou na mě docela deahý když se hned vymejou, spíš by mě zajímalo za jak dlouho se ona barva na afty vymeje

      Vymazat
    3. já si s tím zatím dělala vždycky jen ombre a takový měsíc to docela drželo, ale nařeď to vodou, protože to docela vysušuje vlasy (když se neředí a používá často) a obarví to i zředěný.

      Vymazat
    4. děkuju moc! :) já to potřebuju tak na měsíc, maximálně. ale pokusím se to nějak vykoumat

      Vymazat
    5. taky záleží jak často si myješ vlasy, já si je myju jednou za uherák, protože se mi moc nemastí, takže je to taky něco jinýho. mejt si hlavu dvakrát denně tak mám za tejden asi vymyto :D

      Vymazat
  2. tie vlasy museli chcieť odvahu, ale sú super!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je skvělý! mně se tak strašně stýská po celý růžový hlavě. asi to chci zpátky

    OdpovědětVymazat
  4. ty vlasy jsou úúúžasnýýý. <333

    OdpovědětVymazat