.

neděle 5. května 2013

týden ve zkratce


Sobota
sobotu jsem strávila s kobylincem v Brandýse.
 Někde na fejsbuku je supertrapné video,
tak se můžete podívat. 






Neděle a pondělí
se nesly v duchu příprav na úterní majáles.
Takže jsme plácali kytky z krepáku.
Myslim, že bych si hravě mohla otevřít střelnici, květinářství.
Jo, a aby toho nebylo málo, ještě se hrotily klauzurní práce.
Takže autorská abeceda a tři ilustrace.
co mi z toho vzešlo snad radši zveřejňovat nebudu...



Úterý
bylo ve znamení dlouho očekávaného Majálesu.
Který jsem si díky své kandidatuře na princeznu  moc neužila.
Každopádně musím uznat, že průvod byl super, 
a můj alegorický vůz, z kterýho jsem měla původně solidní vítr,
měl úspěch.
Byl jste někdo na Majálesu?Která kapela vás nejvíc vzala?




(s ostatními kandidáty)

a aby toho náhodou nebylo málo, přikládám krátké video

Středa
Leháro, jsem nepolíbená, uschnu.

Čtvrtek
Ve čtvrtek jsem zjistila, že jsem asi buran,
prostě nerozumím modernímu umění,
je to fajn, pěkný, příjemný, hezky se na to kouká,
ale nějak v tom neumím najít smysl.
Jestli vůbec nějaký smysl má.



Pátek
Leháro again, teď už políbená.

Sobota
Sobota, zase. Minulou sobotu (tu jejíž odpoledne a večer jsem strávila s kobylince) jsem doma vyhrabala cédéčko Čechomorů. Je to prostě paráda, poslouchám ho celý týden furt dokola.
K mé radosti čechomoři v sobotu hráli na vyšehradš k výroči 100 let jedličkárny,
takže jsem se byla mrknout.

jo a taky abych se ulila od úklidu, vylepšovala jsem si tužky lakem na nehty..


aneb bylo toho tolik, že bych o tom mohla napsat knihu.
Jo, taky jsem zjistila, že bych asi neodmaturovala z matiky.
Jak jste na tom vy?

1 komentář:

  1. majáles jsem nestihla, achjo a hlavně za ty prachy se mi moc nechtělo, když bych si doopravdy ráda poslechla jen midi lidi..
    (moderní umění nemá smysl)

    OdpovědětVymazat