.

čtvrtek 16. května 2013

_________________________________________________________________________________
*********************************************************************************


trochu mi hráblo a projevilo se to na mých nových tropických brýlích.
Ale tak,
tukani a papoušci jsou přece sympatičtí.

Můžete si též povšimnout nových sluchátek,
 které mi jsou momentálně k ničemu,
 protože můj mobil je kretén.

brýle - gate, coloud sluchátka - queens.cz

a nezapomeňte na 



9 komentářů:

  1. aj keď sú ti slúchatká momentálne nanič, vyzerajú super. tvár sa, že ti hrajú a nos ich aspoň pre imidž.:D

    OdpovědětVymazat
  2. prosímtě, prosímtě, kde jsi sehnala ten kroužek do nosu, co máš na starších fotkách?

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem si v háemku zkoušela asi miliardu věcí s papouškovým motivem, takže tě naprosto chápu, ty brýle vypadají skvěle :D a ty sluchátka taky, moc bych si přála nějaké podobné, odkud je máš? )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, to jsem zapomněla dodat :D brýle jsou z gatu a sluchátka jsou značky coloud z queens.cz

      Vymazat
  4. četla jsem někde na blogu,že jedeš na ten art cemp,taky se chystám,jaký obor sis vybrala?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jedu na tři týdny, v prvním týdnu mám figurální kresbu, v druhém nová média a v třetím design informací. co ty?)

      Vymazat