.

úterý 21. května 2013

minulý víkend byl ve znamení koncertů

 sobotní večer jsem strávila v o2 aréně na koncertě Andrea Bocelliho  ve výšce tisíc kilometrů nad mořem.
Z našich míst jsem měla vážně závrať, která po chvíli díky bohu přešla. Ale pak se objevily lidi, co vymýšleli, jak si vymění místa, posunem se a já nevím co všechno, aby si dva lidi, kteří neměli lístky vedle sebe, mohli sednout vedle sebe, dobře žádná tragédie, všichni jsme to ve zdraví přežili, nikdo nespadl.
A když jsem myslela, že už bude konečně klid, má vedlesedící si začla falešně broukat, což  skutečně posílilo můj dojem ze všech těch operních skladeb, no a když se  dobroukalo, začala tleskat jako tříletá a vyluzovat zvuky, jako když vyje pes měsíc. Oukej, přemýšlím, jestli to bylo vážně tak hrozný, nebo jsem jen alergická na všechny cizí lidi co sedí až blízko mě. Ne, vážně bylo to tak hrozný.Být na rockovym koncertě tak oukej..
I tak to ale bylo skvělý, Bocelli je prostě frajer a ty co zpívali s ním taky neměli chybu.


Nedělní večer jsem strávila na akustickém koncertě vypsané fixy v retru. Bylo to fakt super, jen nám neustále někdo říkal, že tady nemůžeme stát, tady nemůžeme sedět a tohle a tamto, nakonec z toho byla hláška večera.. Ale jinak skvělý, teda místy mi bylo trapně, že neumím texty, ale i tak jsem si to užila. Vlastně mi od nedělního večera neustále v hlavě hraje fixa. Znáte to, když jdete na koncert, je to tak super, že pak doma neposloucháte nic jinýho, než to co zaznělo na koncertě? Já to tak mám. Neustále mi v hlavě hraje 33 cigaret, a protože jsem neurotickej cíťa je mi z toho naprosto parádně úzko.



jo v neděli jsem si koupila formy na nanuky, takže budu nanukovat, když mám ty dva týdny praxe -čti dva týdny prázdnin.

no a co vy a koncerty?


5 komentářů:

  1. já doufám, že sis tu sobotu užila, když si se nemohla věnovat mě.
    a tu fixu ti závidím!!!

    OdpovědětVymazat
  2. sakra..na ten artcamp se uz nemuzu prihlasit:/sem nestastna..jela bych hned(taky sama)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. drahý anonyme, doufám, že si tohle přečteš, četla jsem na facebooku, že ač už je po termínu odevzdání přihlášek, stále je možné se po domluvě přihlásit, jsou-li ještě volná místa, tak to zkus, za pokus nic nedáš)

      Vymazat
  3. Aaa! Vypsanou Fixu miluju a znám skoro všechny písničky nazpaměť! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat