.

středa 22. května 2013



jak jsem řekla, tak se stalo, 
po nedělní návštěvě ikey jsem se stala továrnou na nanuky.
plácám jedno přes druhé. 
Třeba to bílé je jogurt, tvaroh med.
To červené jsou jahody,citronová šťáva a hromada cukru. 
a je to mňam.
ps: k mojí smůle, jsem včera dokoukala poslední sérii sexu ve městě, nějaký tip na seriál?

12 komentářů:

  1. Chci NANUK!
    (myslela jsem si, že jsem ty odznáčky dobře zamaskovala :( .D)
    Tip na seriál? 2 Broke Girls, American Horror Story, The Carrie Diaries, ... :)

    OdpovědětVymazat
  2. hele já sleduju teď už jen south park nebo simpsny :D poněvadž American Horror Story, Walking dead, Sherlock budou až někdy v září.
    no a tahle zmrzka mi připomíná, že když mi bylo asi 12 a já si koupila lízátko na téhle špejli, máma mi to zakázala, protože to vypadá jako penis prý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já teda nevim, ale zatím žádný z penisů co jsem doposud viděla, se nepodobal tomuhle :D možná nemám fantazii

      Vymazat
    2. vono to bylo jakože lízátko ve tvaru palce, který bylo na takovýhle špejli...:D připomíná mi to tu "historku", tvůj nanuk konkrétně ne :D

      Vymazat
  3. To znám, od to doby co jsem si koupila tu formu jedu jen domácí nanuky "vodové" i jogurtové :D A máš super lak!

    OdpovědětVymazat
  4. hned by som si dala nejaký taký "domáci" nanuk :3

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj,jsem na tvém blogu náhodou,ale všimla jsem si že jedeš na artcamp. Ty seš z Plzně?Já jedu z Prahy a ještě nemám ubytování,tak se ptám kde budeš bydlet?:) jedu sama totiž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nene, jsem z Prahy, taky jedu sama, tak jsem docela zvědavá jak to všechno nakonec dopadne, jestli budu jako kůl v plotě, nebo si najdu kamarády, bydlím na koleji s pokoji hotelového typu, teď si nevzpomenu na jméno, ale vím, že je výběr z dvou kolejí, jedna klasická a druhá hotelévho typu, - tak jsem ten hotelový typ, dvoulůžák

      Vymazat
  6. Z domacich nanukov odporucam aj vyuzit kivi s jahodami -chuti to skvelo! :) Za sex v meste sa sice nahlada lahko nahrada, ale mne sa paci napriklad "pretty little liars", snad tento serial zaujme aj teba :):)

    http://lavend-er.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já teď zrovna zkoušela banán s jahodou, do toho trochu citronové šťávy, a fakt super, moc mi to chutnalo, jak jsem se bála, že mi ty domácí nanuky nebudou chutnat, tak jsem překvapená,jak je to lehký a dobrý

      Vymazat
    2. Vyzera to super a pridavam sa- pretty little liars su perfektne :))

      Vymazat