.

pondělí 13. května 2013

 
(jahody, banán)


(jablko, banán, kakao)


aneb mám angínu a tak si chladím hrdlo.
hoho.haha.
základem je mléko s trochou bílého jogurtu a med.
Dál už do toho cpu co je po ruce. 

Byla mi nabídnuta podpora od oasap (což mě dost šokovalo, a třeba nejsem jediná komu dnes přišel mejl),
to znamená, že mám pro vás připravenou giveaway.
Tak jsem zvědavá, jak se to vyvine.
Ale proč to nezkusit, každý určitě rád vyhrává, takže snad oceníte příležitost.
stay tuned.

11 komentářů:

  1. takéto koktejlíky si tiež rada robím :D

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem moc líná si takový dobrý věci dělat, ale vypadá to krásně, tojo
    (a givevej se zúčastním ráda, jediný co jsem kdy vyhrála, bylo sedm korun ve sportce s dědou :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já dnes vyhrála lístek na vypsanou fixu, jsem šťastná jako blecha :D (konečně jsem jednou taky něco vyhrála) !!

      Vymazat
    2. na roller skate pojď, potkáš tam mě a to už za to stojí :D. a tetovačky luxor za 49 káčé vydřiduši, u vietnamců budou tak pětkrát levnější. ale neodolala jsem, holt koníčci a srdíčka, no

      Vymazat
  3. Miluju banánový a jahodový koktejl. Kombinace jahod a banánu dohromady musí být božská, v nejbližší době ji vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo, já už mám po angíně, teda doufám.

    OdpovědětVymazat
  5. Mmmm miluju tyhle smoothies nebo shaky nebo jaksetomuříká :D Banánový a jahodový jsou nejlepší, dohromady jsem to ještě nezkoušela teda, zkusím brzo!

    OdpovědětVymazat
  6. vyzerajú super. a rýchlo sa uzdrav.:)

    OdpovědětVymazat
  7. zbožňujem takéto koktejly :) ja do toho hádžem aj zmrzlinu :D

    OdpovědětVymazat
  8. milujem ovocné smoothies :-))*

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam, toto by som si dala ♥ :)

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat