.

středa 10. dubna 2013

žiju!


přežila jsem a k mému zděšení jsem dokonce ve finále.
že bych přeci jen měla nějaké vlohy pro to, být princeznou?
Každopádně koukejte všichni přijít na Majáles.



podle fotky je patrné, že jsem magor do hodinek (jedny chybí) a mimo to, že mi již bylo osmnáct, a tak jsem v PMku mohla pít (viz zelená páska s pluskem)

k mé smůle (nebo štěstí), jsem nenarazila na žádnou fotku, kde bych byla
a protože jsem nevěděla, jak večer bude probíhat, radši jsem nechala foťák doma.
takže asi žádná fotodokumentace nebude...
každopádně jsem se rozhodla, že budu zas trochu tvůrčí, a budu sem přispívat častěji.
olalá.

2 komentáře:

  1. congrats! nedostanou tvoji fanoušci, věrní čtenáři a tak dál lístky za akční cenu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dostat lístky tak proč ne :DDD (teda dostala jsem jeden VIP lístek....) ale dostala jsem poukaz na samoopalovací nástřik :DDD ten bych byla ochotná věnovat :D

      Vymazat