.

pondělí 15. dubna 2013

z víkendu.

nečekejte žádný super fotky jako z fashion blogísků. Což mě přivádí k myšlence, co to tu vlastně vytvářim.
ale to je fuk.Myslim, že už blbnu z toho počasí.
Celou dobu zima jak na Sibiři, a najednou z ničeho nic léto. 
Já chci jaro, krásnejch deset až patnáct stupňů a budu šťastná.
...
sobotě jednoznačně kraloval večerní koncert kobylince  a desperate turkey v Jazzclubu U Staré paní. 
Ten, kdo nebyl, udělal veeeeeeeeeeelkou chybu.
No a jestli nebyla dobrá hudba (jakože ale byla), tak minimálně bylo aspoň na co (na koho...) koukat.
Vstupné sice celkem vysoké, ale večer se tak povedl, že to kilo za to stálo.

 že jsem se bavila je krásně vidět na této fotce, kde se mi ani nechce věřit, že ta uřvaná bruneta jsem fakt já.
Ale tak když už jsem jednou na pódiu, tak přece nebudu za stydlivku.


neděle byla ospalá. 
O víkendu náš sbor pořádal festival, takže jsme tam byli na výpomoc.
Podle fotek jsme toho měli asi hodně moc strašně na práci.
Ale jsme sexy.


to abyste věděli, že ještě žiju.

fotky by Kravka a Kravka

1 komentář:

  1. týjo. žůžovej odvaz. normálně reaguji tak uměřeně, ale nyní? ten chlapec je můj princ. ať už je třebas tvůj nebo nějaký jiný. koukám na něj s otevřenými ústy. ten bez košile. ( i ten s není nepůvabný) řekni mu, že má ctitelku. prosím. pláču. skáču.
    máš slušivý piercing.

    OdpovědětVymazat