.

čtvrtek 14. března 2013

say hi to my transparent friend

Hi!

aneb pomalu propadám šílenství pro všechno průhledné


(diy)


11 komentářů:

  1. joo a p.s.: s kamínkama na bindi jsem hrozně pohořela, přijde mi, že v Praze nejsou už žádný takový ty s krámama, jen s jídlem :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je úplně boží! :) Nehctěla bys sem hodit návod? :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý nápad :)vypadá to moc hezky

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ten králík mi připomíná školku/školu v přírodě, kdy jsme jeli někam, kde byla továrna na sklo a tak všude byly malé kousky barevného skla, korálky a tak, bylo to hrozně super. a když jsme šli na exkurzy do tý továrny, tak tam nám dali takového zeleného, průhledného králíka, někde ho mám pořád schovanýho! takže hustý.
    já jsem si nějak myslela, že mám asi hodně kamarádů :D ale zjistila jsem, že jsem se docela pletla a říkám si, že najít si opravdu nějaký by nebylo od věci.
    barevný bombičky, no není to nejsnadnější, většinou je mají v takovejch těch menších, nezávislých papírnictvích, ale třeba ty růžový měli v luxoru.

    OdpovědětVymazat
  5. And this is what I really love.

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné, hlvně ten krajkový top!

    OdpovědětVymazat
  7. priesvitné veci sú naj)!a ten prsteň je božský!:) odkiaľ je ten zajac?:D
    www.secondmyself.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat