.

středa 16. ledna 2013




hráblo mi.ale nekup to, když je to tak levný.jeden stál deset korun.





10 komentářů:

  1. haha, tie sú mega skvelé!:) na ten modrý by som sa teda dala nahovoriť:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fajnovka!
    Třeba i na koupák, odkaď mám vždycky akorát mokrou kabelku od ručníku a všeho možného ostatního a to není moc praktické. A ani sexy. Tohle je pecka.

    OdpovědětVymazat
  3. bože jsou skvělý, u kterých vietnamců si je prosímtě objevila?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u našich v Modřanech, což je širokej pojem, když jich tu máme minimálně pět. Ale mám dojem,že všichni prodávaj to samý. Ale tyhle konkrétní si říkají drogerie blue sky

      Vymazat
  4. Šikovné košíčkotaštičky :)
    U žádných vietnamců jsem je ještě neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  5. zlaté to je, vietnamci vedia vždy prekvapiť :)
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  6. this is super cool!! love the red one!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    OdpovědětVymazat
  7. ty jsou naprosto GENIÁLNÍ!!! musím si zajít k vjetnamcům!..tyjo, já jsem z toho úplně hotová..teď doma lituju, že je víkend a otevřeno bude až v pondělí!..mám důvod se těšit na pondělí! díky :D :)

    OdpovědětVymazat